Klo 20.27

Asia » Indonesia » Bali » Kuta
May 10th 2008
Published: May 10th 2008

Ja eipa sitten nahtykaan eilen Suomen matsia, kun baarin omistaja meni perumaan puheensa ja jatti matsin nayttamatta. Vahanpa otti paahan, mutta ainakin voitto tuli, vaikkakin huolestuttavan niukasti.

Tanaan oli suhteelisen heikko surffipaiva, silla meri ei ollut aamulla eika iltapaivalla suosiollinen. Aallot olivat liian isoja ja ne murtuivat liian kaukana. Myoskin pohjavirtaukset merelle pain alkoivat olla hengenvaarallisia. Joten hirveasti ei jaanyt kateen talta paivalta, vaikka yritettiin Mikon kanssa varmaan nelisen tuntia.
Mikko jatkoi tanaan matkaansa sukellussaarelle, joten taas jatketaan Susun kanssa matkaa kahden. Lake Toban kavereista Juho (kaveri, joka ei osaa heittaa noppaa...) on ilmeisesti tulossa Balille pain, joten toivottavasti kerkeamme nakemaan.
Meidan kohdalla homma jatkuu taas huomenna, kun klo 6 aikaan aamulla startataan kohti Gilin saaria. Ensimmaiseksi valittiin saarista Gili Meno, joka on rauhallisin, ja jota on kutsuttu mm. honey moon-saareksi.
(ei olla menossa naimisiin, ei huolta...) Matkan luvattiin kestavan seitseman tuntia, mutta Mikolla ja Sampolla se oli kestanyt 13 tuntia, joten saa nahda.
Viikon verran ehditaan olla Gilin saarilla, jonka jalkeen tullaan muutamaksi paivaksi takaisin Balille surffaamaan ja shoppaamaan.

Joten palailkaamme asiaan Gili Menolta, jos sielta sattuu loytymaan jonkun nakoinen internetyhteys.
Sita odotellessa.. Hei hei..

10th May 2008

aaaargh
toi palkintokuva on suoraan taivaasta!!!!!!En kestä
11th May 2008

Kokka kohti kotia
Teukka heti kotiin! Alkaa jo jännittämään mitä tuliaisia saadaan...

Tot: 0.105s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 56; dbt: 0.0709s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb