Matura es Vrindavan

Asia » India » Uttar Pradesh » Mathura
March 6th 2012
Published: March 6th 2012EDIT THIS ENTRY

Delhitol 3 ora vonatutra, amely mar onmagaban egy kulonallo elmeny, Mathuraban toltunk 4 ejszakat. Nem sok nyugati turistaval talalkoztunk, viszont belecsusztunk egy Holi nevu festek, viz illetve festekesviz dobalo, lovo, spriccelo, zudito unnepbe ugyhogy vettunk hozza eldobhato ruhat. A kozuton a kovetkezo letfomak illetve lehetseges ( es lehetetlen jarmuvek ) kozott kell lavirozni: fejukon borond es egyeb valtozatos es nagymeretu targyakat cipelo emberek, disznok ( innentol a felsoralasban szereplok mar nem cipelnek a fejukon semmit ), tehenek, majmok es pelek, a jarmuvek pedig bicikli es motorosriksa, ember vagy okorvontatasu szeker, auto, busz, tehereauto. A helyi kreszt meg nem sikerult kiismerni, ugy tunik mindig a nagyobb testu jarmunek van elsobbsege, dudalas viszont mindenki szamara kotelezonek tunik, mert nyomjak mintha valami bonuszt kapnanak erte. A legenda szerint itt szuletett Krisna. Veletlenul a Delhi kepeket is feltoltottem megegyszer, bocs.

Tot: 0.235s; Tpl: 0.012s; cc: 17; qc: 78; dbt: 0.0711s; 78; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 2; ; mem: 6.5mb