Meg Jaisalmerben. Desert Haveli, Jail templom, sivatagban alvas

Asia » India » Rajasthan » Jaisalmer
March 15th 2012
Published: March 15th 2012EDIT THIS ENTRY

Az erodben levo 450 eves Desert Haveli feeling-es szallasnak bizonyult, par lepesre volt a Jail templom ami epitezetileg es diszitesben sem hasonlit semmihez amit eddig lattam. Egy ejjel a szabad eg alatt aludtunk, nem is tudtam, hogy ennyi csillag van az egen. Nagyon jokat kajaltunk a Monica etteremben, megfogadva valaki tanacsat, hogyha Indiaban egy ettermi kajala utan masnap nincs gyomorpara akkr erdemes da visszajarni. Jaialmer viszonylag laza, epiteszetileg, mentalitasban es zeneileg i magan viseli az arab hoditok orientalista hatasat.

Ma tovabb indulunk Varanaszi-ba ( Benaresz ), 5 ora Jodhpur, ott toltunk egy ejszakat majd onnan 24 ora vonatut a szent varos, amit ha kibirunk akkor az uj rekord az eddigi 6 ora utan.

Tot: 0.222s; Tpl: 0.012s; cc: 16; qc: 77; dbt: 0.0663s; 77; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 3; ; mem: 6.6mb