Munnar - hory, vodopady, jazera, jazda na slonovi.....

India's flag
Asia » India » Kerala » Munnar
December 13th 2006
Published: December 13th 2006

Munnar - mesto vo vyske 1600 metrov nad morom obklopene neskutocne krasnou prirodou - dnes sme boli na Top Station vo vyske 2500 metrov nad morom, videli sme par vodopadov, nadherne plantaze, jazera, jazdili sme na slonovi - proste super den. Nemam vela casu na pisanie ale radsej uverejnim viac fotiek a video. Zajtra bude strajk, vsetko vratane restauracii bude zatvorene, tak uz sme nanosili do hotela zasoby jedla a vody. Zajtra si berieme sofera a mame v plane vidiet este vacsie vodopady ako sme videli dnes, viac druhov plantazi, samozrejme hory a uzasne pohlady do udoli. Cez den bolo stale dost teplo ale tak okolo 5:00 rano je citit ze sme v horach - super zmena po tom teple v Kochi. Priroda tu je fakt uzasna - kontrasty farieb - vsetky odtiene zelenej, pekne jazera - skoda ze sa tu nezdrzime dlhsie ako par dni. Su tu najvyssie polozene cajove plantaze na svete a dnes sme mali trochu smolu na Top Station lebo vsade okolo nas boli oblaky a "opar" tak sme bohuzial nedokazali urobit fotky z vrchu ale aspon sme videli fialove kvietky - zabudla som nazov, ktore rozkvitaju raz za 12 rokov a prave su rozkvitnute. Vela fotiek som robila z auta lebo sme mali nabity program, snad to bude zajtra lepsie a budeme stat castejsie.

Tot: 0.238s; Tpl: 0.012s; cc: 28; qc: 160; dbt: 0.1454s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb