Cestou necestou okolim Kazy

Published: August 27th 2010

Kosto a jeho salat :-DKosto a jeho salat :-DKosto a jeho salat :-D

Proste silna Indicka mena
Vcera sme mali lahsi aklimatizacny den. Pobehali sme mestecko, pozreli si carovne policka dolu pri rieke a vybavili povolenie na vstup dalej do udolia smerom k Tibetskej hranici. Indicke urady su celkom komedia. Uz len najst spravny office je tazky boj a to co clovek najde dnu uplne nema chybu. Sedi tam slecna co si natahuje zuvacku z ust a pyta sa navstevnikov ci ma pekny hlas (Kosto jej povedal ze na Aziu ano :-D) a k tomu uradne papiere nie su. Dostane sa cista A4 a clovek musi vypisat nie len udaje, ale aj titulky. :-D
Podvecer sme este cvicne vybehli cca do 4000 m.n.m. k stupe nad mestom. Bol odtial nadherny vyhlad a este sa nam krasne rozisli mraky akurat ked sme tam vysli. Len nas ten vystup skoro dorazil takych nie uplne aklimatizovanych. Najkrajsie ale na tom bolo ako sa hore Kosto pokusal dohovorit s jednou pospolitou okoloiducou babickou ci nas neodfoti. Na vsetko s usmevom prikyvovala a ked skoncil s prezentaciou fotaku isla dalej. Asi si myslela, ze sa len chvali. :-D
Dnes sme to uz zobrali z ostra. Aj ked povodny plan az taky drsny nebol. Chceli sme len vyslapat serpentiny co viedli niekam nad mesto. Povodne sme si mysleli, ze vedu do nejakeho priesmyku hore a odtial uvidime do dalsej doliny. Skoncilo to ako 5 hodinovy vystup pri ktorom sme skoro vypustili dusu a to co sme nasli na konci proste nemalo chybu. Fotka dole napovie viac. Potom nas este cakal asi trojhodinovy zostup po ktorom sme zistili ze sme sa vydriapali asi do 4500 m.n.m. Clovek by povedal ze aj viac ked sme tolko naslapali. :-D
Teraz zufalo rozlamani cakame na veceru. Zistili sme ze nas boss v guest house je fantasticky kuchar, tak uz sa ani neunuvame ist inde a rovno pytame veceru u neho. Inak velmi sympaticky chlapik.
Co zajtra este nevieme. Zatial mame dve alternativy. Ak bude rano pekne a budeme vladat, chceli by sme ist do hor ku staremu klastoru. Je to asi tri hodiny cesty a vyzera naozaj malebne. Aspon co sme si z dialky vsimli. A ak nam nase sily alebo pocasie tento plan prekazia, tak sa asi presunieme do dedinky Ki 14 km od Kazy. Je tam obrovsky klastor v ktorom sa da aj prespat. Tak to ideme skusit. Aj ked vraj je bezne ze mnisi ked nemaju miesto nechaju cloveka spat na streche. Na druhu stranu
Obed v KazeObed v KazeObed v Kaze

Pohlad ponad strechy z terasy :-)
ak bude tak krasne ako dnes a bude vidno hviezdy, preco nie.. :-)

Navrat k hoteluNavrat k hotelu
Navrat k hotelu

a zapad slniecka :-)
A toto bolo na konciA toto bolo na konci
A toto bolo na konci

Proste koniec, slepa cesticka.. :-D:-D

27th August 2010
A pobrali sa dole! :-D

he he
takze Igi uz cestujes saaam? :-D
28th August 2010

re: he he
Niee, zachytil sa a vyliezol spat, spiderman jeden.. :-D

Tot: 0.12s; Tpl: 0.024s; cc: 12; qc: 66; dbt: 0.0716s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb