ondertussen,op Havelock Island, op de Andaman eilanden


This journal has been deleted.
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom



Comments only available on published blogs

20th March 2008

wie het breed heeft.......
Dit is alleen om ons jaloers te maken, nu nog wat tekst
21st March 2008

DIERTJES!
Eindelijk diertjes die je mag knuffelen, hahaha! Wat een schattige! Geniet van het eiland, en van duiken en snorkelen, want op de eerste foto heb je een snorkelmasker op en je duikspullen ook nog..?? Tot... BIJNA!
21st March 2008

en wat zie ik nog meer
BIER met DIERTJES!
21st March 2008

DUIKEN!!!
Hejj Duiken is TOF!!!!!!! Heb je nog zeeschildpadden gezien? knuffel Leine
22nd March 2008

dat biertje was om te vieren dat ik mijn Open Water duikdiploma heb gehaald met 5 fout in 50 vragen (en zonder het boek te lezen...ik heb ook vakantie!) en met duiken heb je altijd een snorkel om zodat je je tank spaart als je aan de oppervlakte zwemt.
25th March 2008

Are you ready?
Die duiker heb ik nog nooit bij de Muppet-show gezien, shiiiiiiiiiiiiiiiit. Go!
26th March 2008

Priceless
Een duikbril: 1e Een duikcursus in India: 30e Een digital fotocamera: 250e Jasper met een duikbril: priceless
30th March 2008

deze foto kan wedijveren met die van mijn naamgenoot-met-heuptasje he? ik weet het, ik zie er uit als een idioot, but i couldn't care less.

Tot: 0.083s; Tpl: 0.014s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0455s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb