fiets


Advertisement
China's flag
Asia » China » Shanghai
March 16th 2013
Published: March 16th 2013
Edit Blog Post

35 minuten lopen naar school

15 minuten lopen naar de dichts bijzijnde metro

20 minuten lopen naar de Carrefour

(En een bus die niet te vertrouwen is)

Duurt mij te lang. Dus heb ik, als echte kaaskop toch maar een fietsje gekocht voor 35 euro bij de Carrefour. Grappig dingetje. Hij is eigenlijk te klein voor me maar groter bestaat hier bijna niet. En hij heeft geen versnellingen terwijl het verzet behoorlijk licht is. Maar ik ben er erg blij mee. Simpel weg omdat het zo vee sneller is dan lopen. Fietsen hier is heel even wenen mar het valt best mee. Veel minder eng als dat ik had verwacht. je moet gewoon iets beter om je heen kijken en goed over je schouder kijken als je iets inhaalt om te zien of er niet een elektrische fietsje komt aan ‘scheuren’. Er zijn hier echt bijna overal brede fietspaden. En buiten de spits uren om zijn ze gewoon heel rustig. De uitdaging licht hem soms bij grote kruispunten. Maar daar moet je gewoon meegaan met de meuten en anders even afstappen en als voetganger oversteken(heb ik nog niet hoeven doen).


Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



Tot: 0.088s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 43; dbt: 0.0691s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb