in een helicopter boven de grand canyon.


Advertisement
Antarctica's flag
Antarctica » Antarctica » Ross Sea
October 23rd 2012
Published: October 23rd 2012
Edit Blog Post

tijdens mijn reis in Las Vegas wilde ik heel graag iets spannends doen alleen wist ik niet wat . na lang denken en informatie kwam ik erachter wat ik wilde! ik wou een helikoptervlucht maken boven de Grand Canyon een geweldig hotel waar ik zelf ook verbleef. eigenlijk durfde ik de vlucht helemaal niet te maken , maar toen dacht ik misschien zal ik hier wel nooit meer zijn. dus ik besloot om de vlucht alsnog te maken. ik was de hele week zenuwachtig! toen het eindelijk zaterdag was had ik er heel veel zin in . voordat ik de helikopter inging kreeg ik een koptelefoon en een soort van microfoontje . ik stapte in en mijn hart begon harder te kloppen! toen stegen we op toen voelde ik een kick en het was GEWELDIG! het was zo mooi wat ik vanuit de lucht zag. ik zou het nu echt niet willen missen en als ik ooit nog een keer op reis ga zal ik het zeker nog een keer doen tijdens mijn reis in Las Vegas wilde ik heel graag iets spannends doen alleen wist ik niet wat . na lang denken en informatie kwam ik erachter wat ik wilde! ik wou een helikoptervlucht maken boven de Grand Canyon een geweldig hotel waar ik zelf ook verbleef. eigenlijk durfde ik de vlucht helemaal niet te maken , maar toen dacht ik misschien zal ik hier wel nooit meer zijn. dus ik besloot om de vlucht alsnog te maken. ik was de hele week zenuwachtig! toen het eindelijk zaterdag was had ik er heel veel zin in . voordat ik de helikopter inging kreeg ik een koptelefoon en een soort van microfoontje . ik stapte in en mijn hart begon harder te kloppen! toen stegen we op toen voelde ik een kick en het was GEWELDIG! het was zo mooi wat ik vanuit de lucht zag. ik zou het nu echt niet willen missen en als ik ooit nog een keer op reis ga zal ik het zeker nog een keer doen!

Advertisement



Tot: 0.14s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0434s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb