Oudjaar op Camps Bay

Africa » South Africa » Western Cape » Cape Town
December 31st 2008
Published: January 2nd 2009

Wat doet ne mens zoal op oudjaar .. een strandje nemen!

Een zalig strandje!
Klein, gezellig. Druk, maar toch niet overvol druk zoals bij ons.

Water - is mij gewaarschuwd - zou kou zijn, maar veel goed mee!
Wel superharde stroming. Wou pootje baden en stond dus gewoon waar het water juist aan de tipkes van mijn voeten kon en werd al bijna meegesleurd! Oppassen dus ..

Achter u de 12 Apostelen bergen, super sjik. Langs andere kant Lions Head ..
Machtig!

Hier paar uurtjes gebleven en dan naar huis om ons klaar te maken voor nieuwjaar.

Ik wil nu niemand jaloers maken .. maaaar feestje (van broer van huisgenoot van ..) was
in een 'villa' (ok, mss wat overdreven, maar het moet er toch 'over' klinken) in Camps Bay MET super zicht over de baai!

Hallow!

Feestje zelf niet veel over te vermelden.
The usual: zatte mensen, mensen int zwembadje beland, aanschuiven aan de wc, vrouwen die tegelijk naar de wc gaan (! still dont get it), glazen gesneuveld, en slechte DJ .. 😉

12 Apostels12 Apostels
12 Apostels

omdat het 12 berg-uitsteeksels zijn
BaaiBaai
Baai

met af en toe toch een straf golfke
Onderweg naar Camps BayOnderweg naar Camps Bay
Onderweg naar Camps Bay

(aarrrghh .. onnozele Canon kodak dat niet tegen de zon in kan trekken!)

2nd January 2009

sjik sjik! zalig jom, oudjaar-palmboomfoto's, en welle stonden hier te bibberen :) is wel grappig, strand met boenk daarachter bergen

Tot: 0.118s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 59; dbt: 0.0617s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb