Etosha National Park

Namibia's flag
Africa » Namibia » Etosha National Park
November 23rd 2013
Published: November 25th 2013

Etosha - Facinerende og vi var bare så heldige - vi så mange dyr. En løve familie med 6 unger, en hyæene, gribbe, ugle, rovfugle, næsehorn i natten og alle de andre smukke dyr.

Landskabet i Etosha; Namibias største nationalpark og en af verdens største parker er så enestående - parken ligger med en stor udtørret pan i midten som alt efter vejret spejler sin overflade i solen og giver et fantastisk lys.

Der har i de seneste to år varet tørke i Namíbia - hvilket på rigtig mange måder er en stor katestrofe for landet, og naturligvis for de fattige nomade folk, som har mistet mange af deres husdyr. Også dyrene i Ethosa var tynde og der var af den grund mange gribbe at se i nationalparken.

På vores sidste overnatning - som bare var saaaaaa skøn modte vi en gruppe dejlige mennesker fra Schweiz - vi havde en super sjov aften og dejligt med noget selskab i vores tosomhed.

Hello Petra, Daniel and co - thank you for a lovely evening and morning at Unguma Tree Top Camping, wonderfull views, good food, drinks and excelent company.

25th November 2013

Fantastic to see - Writing in my memoires just now about my stay in SouthAfrica -but reminds me about Kenya too Wonderful to see how you both enjoy your live and staying - Greatings from Gl Munkegade -evrything is well here Joern
25th November 2013

Hvor ser det bare fantastisk ud!!

Tot: 0.057s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.038s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb